poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Nail Of The Day: Cult Nails Iconic + Finger Paints Twisted.

Wczorajszy dzień mogłabym określić jednym słowem: idealny :) Słońce, taras, kot, mąż, zimna kawa, książka i ciastko. Brakowało tylko piasku i morza, ale jak się nie ma co się lubi... ;) Dzisiaj nie jest już tak miło, telefony komórkowe zostały włączone, laptopy odpalone i praca wre. Ale dobrze mieć jeden dzień, gdy możemy udawać, że reszta świata nie istnieje ;)

Na paznokciach mam dwie warstwy cudownego Iconika przykrytego jedną warstwą równie cudownego Twisted. Kocham flejki <3.






P.S. Ja już wiem, ile mam buteleczek Essie - wczoraj wieczorem je policzyłam. Ale zgaduj- zgadula trwa nadal, przynajmniej do jutra ;)

12 komentarzy:

  1. lakier podobałby mi się bardziej gdyby był po prostu wiśniowy.
    a ile jest buteleczek jestem b.ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jkaby był po prostu wiśniowy to byłby nudny :) A Iconic ma w bazie i shimmer i flejki, więc nawet solo nie jest po prostu wiśniowy :D

      Usuń
  2. Piękny jest ten top z flejksami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam flejki :) dzięki nim można odmienić praktycznie każdy lakier bazowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Iconic sam w sobie ma już flejki, więc ten lakier to jest w ogóle szał ciał i gwizd wuwuzeli. A jak się doda do niego jeszcze jedną warstewkę czegoś ślicznego to jest tak *.* :D

      Usuń
  4. Top jest świetny, ale jakoś z tym bazowym do mnie nie przemawia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj, aż pokaże połączenie tego topa z Fashionistą Kleancolor :D Wtedy stwierdzisz, że to jest ładne :D

      Usuń
  5. takie same flejksy mozna kupic z pierre rene lub my secret :)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się - nie takie same :D Flejki MS albo PR są innego rodzaju, te są wielokolorowe, MS mienią się na pomarańczowo/żółto bez zieleni, niebieskiego/fioletu ;)

      Mam flejkowe topy z My Secret, Essie, Sally Hansen, Essence i Finger Paints. I te z My Secret plasują się gdzieś pomiędzy Essence a Sally Hansen - ta sama grupa kolorowa ;)

      Usuń
  6. Gdzie mozna te lakiery Finger dostac hmmmm ??? bardzo mi sie one podobaja :D wooooow daj znac:D

    OdpowiedzUsuń