czwartek, 9 sierpnia 2012

Raz na miętowo czyli Skin Food Mint Milk (BL005).

Do zakupu tego lakieru (i drugiego z tej serii - Lavender Milk) zachęciła mnie przede wszystkim urocza buteleczka przypominające dziecięce butelki na mleko :D No po prostu słodycz w czystej postaci :) Kolor też był tu decydujący - uwielbiam wszelkie miętowe odcienie. Tak więc jakiś rok temu w moje ręce trafił lakier Skin Food z serii Milk Creamy Nail w kolorze Mint Milk o numerze roboczym BL005.


Butelczyna ma 8ml pojemności, zrobiona jest z matowego szkła. Korek jest stylizowany na dziecięcy smoczek ;)


Pędzelek jest całkiem w porządku. Zastrzeżenia mam do lakieru - jest gęsty, gumiasty i ciężko się nim maluje. Pierwsza warstwa mocno smuży, nie ma co tu marzyć o jednej warstwie kremowej miętki :/


Pierwszą warstwę starałam się kłaść bardzo cienko - grubsza schnie w nieskończoność i  łatwo sobie zepsuć cały manicure kładąc drugą warstwę na niedoschniętą pierwszą.

Efekt końcowy jest ładny - równa warstwa lśniącego koloru. Kolor ten jest różny od najbardziej znanej mięty lakierowej czyli Mint Candy Apple ale mi bardzo odpowiada. Skin Food jest mięta zieloną, bez niebieskich tonów.



Na zdjęciach powyżej lakier jest suchy, bez położonego top coata. Uwielbiam <3
Na eBayu można go kupić za ca. $6 z darmową wysyłką :)

38 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię miętowe odcienie. A ta buteleczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mięty kocham i mogłabym mieć każdą :D

      Usuń
  2. *ślinotok*

    coś wspaniałego, muszę się zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale swoje przeleżeć w pudle musiał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Blog!
    Zasubskrybowałam (:
    I czy mogę prosić o rewanż?
    http://moekyuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor śliczny, ale jak słyszę, że coś słabo schnie to mnie jakoś zniechęca;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Helllllooooo, co z Tobą? Drugi dzień bez wpisu? Nie podoba mi się to :) Mam nadzieję, że nie postanowiłaś "rozpakować" się wcześniej, he?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaallllllaaaaa! no kurde, martwię się :/

      Usuń
    2. Wszystko wskazuje na to, że jesteś w szpitalu :/ trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze. Odezwij się jak tylko dasz radę :*

      Usuń
    3. no jak to co, kolejny klon oszustki Zizou/Lily/Zygmusia czy cholera wie jak - spoko, jeszcze kilka klonów się znajdzie w blogosferze. I jak tam, oddałaś już te ponad 5 tysięcy złotych dziewczynom?

      Usuń
    4. Jesteś pewna, że piszesz oskarżasz właściwą osobę? Na jakiej podstawie stwierdzasz, że Ala to dziewczyna, która Was oszukała????????

      Usuń
    5. o co chodzi z tym oszustwem , bo nie jestem w temacie

      Usuń
  7. buleteczka rzeczywiście słodka, ale na paznokciu ten lakier wygląda jakoś "grubo".. :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej ale śliczny kolor *.*
    obserwujemy ? daj odpowiedz ;)
    cosmicdays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zainteresowane zniknięciem właścicielki bloga zapraszam tu http://www.klublakierowy.fora.pl/rozmowy-lakierowe,5/lilypad-ostrzezenie,317.html i tu http://kittiesreviews.blogspot.com/2012/07/wielkie-wizazowe-oszustwo.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy się śmiać czy płakać???? sabbatha chyba się jednak pomyliłaś, sprawdź proszę dokładnie daną osobę, zanim rzucisz kamień :/
      Ala jest w 9 m-cu ciąży i podejrzewam, że znalazła się w szpitalu, a z powyższymi linkami nie ma nic wspólnego :/

      Usuń
    2. odpisałam ci u mnie na blogu. Tu kłamstwo goni kłamstwo. Polecma poczytać i wątek na forum i inne blogi oraz znaleźć stary wątek na wizażu.

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba, a zazwyczaj takie kolory mnie nie ruszają

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny kolorek :)

    Dziś trafiłam na twojego bloga w poszukiwaniu recenzji o kremie bb dream girls z skin79. Widziałam na jednym z twoich starszych postów, że takowy posiadasz, ale recenzji nie znalazłam :P. Mogłabyś napisać coś o nim, bo zastanawiam się nad kupnem..

    Pozdrawiam,
    Linciule

    OdpowiedzUsuń
  12. Prowadzisz swietnego bloga :) tyle swachy ze az serce sie raduje :D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczny, taki delikatny miętus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny kolor! Jestem baaaardzo do tylu, nawet nie wiedzialam, ze ta firma ma lakiery! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny, ale szkoda, że sprawia tyle problemów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj kupiłam taką śliczna miętę, jednak innej firmy - kolor wspaniały, ale niestety kryje marnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Baardzo ładny, i ten połysk BEZ TOPu?!?! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Już któryś raz przewija mi się przed oczami ta firma :) Piękny kolor

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj :*

    Masz ochotę na wymianę szafy ? teraz masz to na wyciągnięciu ręki, wystarczy wygrac u mnie w konkursie 100$ !:) zapraszam:

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    pozdrawiam Ash :*

    OdpowiedzUsuń
  20. I am going to go ahead and bookmark this post for my sis for a research project for class. This is a sweet web site by the way. Where did you obtain the template for this web page?
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  21. haaaalo! co z Tobą :( ?? czemu Cię nie ma ??

    OdpowiedzUsuń