czwartek, 17 listopada 2011

Kardashian Kolor.


Cześć :)

Kardashian Kolor to, cytuję stronę internetową Nicole, holiday shades inspired by everyone's favorite TV family. Nie wiem, jaki jest status Kardashianek w Stanach, ja wiem że mi one zwisają i powiewają ;) ale kolory są zaskakująco ładne :) Na początek wzięłam trzy spośród tych:

zdjęcie pochodzi ze strony nicolebyopi.com


Oto moje skarby:


Od lewej My Empire... My Rules, Rainbow in the S-kylie i Khloe Had a Little Lam-Lam.


My Empire to taupe, klasyczny i piękny, kobiecy i niezobowiązujący. Uwielbiam tego typu kolory. Rainbow in the S-kylie to brokat, raczej nawierzchniowy. I podobno to dupe Rainbow Connection z muppetowych OPI - pozyjemy, zobaczymy. I na konic Khloe Had a Little Lam-Lam czyli ciemna, niebieska zieleń; fantastyczna. I to właśnie ten kolor niedługo wyląduje na moich paznokciach.

MY EMPIRE... MY RULES:

KHLOE HAD A LITTLE LAM-LAM:

RAINBOW IN THE S-KYLIE:




Mam ochotę na jeszcze dwa, trzy kolory. Może jeszcze przed świętami uda mi się je kupić :)