środa, 2 listopada 2011

Let It Snow - China Glaze Holiday Collection.

Listonosz przyniósł mi dzisiaj zimowo-świąteczną kolekcję China Glaze. Całość jest ładna, ale nie powalająca. Dobrze, że kupiłam je za niewielkie pieniądze, więc nie ma czego żałować :)



Muppety od OPI są niestety MIA, sprzedająca zadeklarowała, że jeśli nie dostanę ich w ciągu dwóch tygodni to albo wyśle mi nowy set albo zwróci pieniądze ale i tak szlag mnie trafia na myśl, że ktoś tam gdzieś tam ma za darmo moje lakiery.

Oto Let It Snow - Holiday 2011 Collection:
 
Tinsel Town, Snow Globe, Twinkle Lights, Champagne Bubbles

Icicle, Blue Year's Eve, Glittering Garland, Holly-day

Poinsettia, Ring In The Red, Velvet Bow, Winter Berry

Zdjęcia powyżej udało mi się zrobić jeszcze za dnia. Wzorniki, niestety, są już z lampą. Jutro postaram się je podmienić na takie w świetle dziennym.

Tinsel Town, Snow Globe, Twinkle Lights




Champagne Bubbles, Icicle, Blue Year's Eve

Glittering Garland, Holly-day, Poinsettia

Ring In The Red, Velvet Bow, Winter Berry

Opisy i dokładniejsze zdjęcia (także na paznokciach) niebawem. Nie wiem, kiedy będzie to niebawem, ale mam nadzieje, że przed sobotą ;)



P.S. Na facebookowym fanpage'u Drogerii Natura pojawiła się informacja, że za jakieś dwa tygodnie do Natur wejdzie limitowana edycja kosmetyków Catrice - Big City Life. Ja bardzo się cieszę i  z całą pewnością przytulę lakiery.