wtorek, 27 grudnia 2011

Welcome to Las Vegas!

Kiedy zobaczyłam świeżutki, ledwo co wyłożony standzik z tą limitką to oniemiałam :) Nie spodziewałam się. Owszem, czytałam na fejsbuku, że ta LE ma się w Naturach pojawić, ale obstawiałam połowę stycznia a nie koniec grudnia :) Całość skałda się z pudru rozśwetlającego w psiakczu, czterech lakierów do paznokci, pudru transparentnego w kompakcie, eyeliner, cieni, sztucznych rzęs i błyszczyków (chyba trzy rodzaje). Ja kupiłam lakiery i oba pudry - transparentny to mi potrzebny jak nie wiem co, ale ja lubię ładne rzeczy :)


Lakiery są ładne ale wtórne. Puder z psiakdełkiem jest uroczy. A transparentny jest ładny. Jeszcze nie robiłam dokładniejszych testów - dzisiaj już brakło mi światła, ale jutro powinnam się wyrobić.


lakiery kosztują 9,99/10ml, puder w kompakcie 17,99/8,5g a puder rozświetlający 19,99/5g.