poniedziałek, 12 grudnia 2011

Bright & Merry!

No i świąteczne Finger Paints doczekały się zdjęć i opisów. Trochę mi zeszło, ale w końcu są.

FINGER PAINTS BRIGHT & MERRY COLLECTION - polishes:







Winter Sky to shimmerowy niebieski z nutką zieleni. Ładny kolor, ale ma ogromną wadę - przeokropnie barwi płytkę :/ Miałam go na paznokciach może 5 minut a po zmyciu paznokieć był w kolorze Smerfów. Po szorowaniu szczoteczką zabarwienie zeszło, ale jednak jest to wada.





Comet's Collar to śliczna, limonkowa zieleń z flecksami. Przejrzysta - wymaga trzech warstw. Ale jest taka ładna, że warto tych kilka chwil więcej poświęcić na malowanie :)





Yule Be Merry to shimmerowa fuksja, kojarzy mi się z mince meat, chociaż mince meat ma zupełnie inny kolor. Ale ja takie mam skojarzenia :):)




Drummer Boy to drobny niebieski brokat w czystej bazie. Może być stosowany samodzielnie jak i na jakiś inny kolor. Lubię takie brokaty :)




Santa Kisses to czerwony drobny brokat w czystej bazie. Podobnie - można go używać solo jak i na coś innego.




Frosty Night to mój ulubieniec :) Paznokcie nim pociągnięte wyglądają jak oszronione, pięknie mieni się w delikatnym świetle.



(Wszystkie brokaty położone są w dwóch warstwach.)



FINGER PAINTS HOLIDAY DUO KIT - polishes:

Curator's Crimson to przepiękna czerwień z różowym podbiciem. Kremowa, błyszcząca, piękna.




Vintage Violet to metaliczna purpura. Kolor elektryzujący i zwracający uwagę.





Listonosz przyniósł mi dzisiaj kilka paczek. Jesienno-zimowe CND są cudowne. Limitowany L'Oreal piękny ale niestety powtarzalny. Więcej w sobotę/niedzielę :)