sobota, 31 marca 2012

Nubar Polished Chic - swatches.

Robiąc porządki na dysku znalazłam bardzo stare zdjęcia jesiennej kolekcji Nubara - a raczej części kolekcji jesiennej Nubara, bo kupiłam tylko trzy kolory. Lepiej późno niż wcale, więc do dzieła (swatche są chyba jeszcze z listopada...).

NUBAR POLISHED CHIC collection (fall 2011):

Stylish Peacock


Ten kolor mnie zachwycił - głęboki, kremowy teal z wyraźną przewagą niebieskiego nad zielonym. Piękny, ale ja uwielbiam takie odcienie.

Vogue Vert


Mocno zabielona zupa z zielonego groszku albo coś między miętą a pistacją. Fajny.

Classic Camel


Zapomniałam w ogóle, że mam taki lakier... Wygrzebałam go już z czeluści mojej lakierowej szafki i już wiem, co jutro wyląduje na moich paznokciach :) Bardzo ładny jasny, czysty beż.

No i na dzisiaj to byłoby tyle. Jutro mam w planach dwie recenzje - Savon Noir i baza pod lakier Get It On.