wtorek, 10 kwietnia 2012

Blue India & Chic - comparison.

Chic to bardzo ładny kolor. W internecie krążą plotki, że ten lakier Revlona to odpowiednik Blue India - z tego względu też go kupiłam (chociaż Blue India posiadam, ale moje chciejstwo zawsze zwycięża nad rozsądkiem).

Na pierwszy rzut oka wydaje się, że te lakiery mocno się między sobą różnią - Revlon, imo, w buteleczce (na żywo) jest sporo od lakieru MAC jaśniejszy. Jednak na wzorniku już ta różnica się gubi - jaśniejszy, owszem, ale nie sporo a delikatnie i to na tyle delikatnie, że można dać się zmylić.









Na każdym ze zdjęć Blue India jest po lewej a Chic po prawej. Różnicę między nimi najlepiej pokazuje ostatnie zdjęcie.

Chic to prawie Blue India. Czy w tym przypadku prawie robi wielką różnice? Niekoniecznie. Powiem szczerze, że gdybym nie miała Blue India byłabym bardzo zadowolona, że mam Chic. A tak to jestem bardzo zadowolona, że mam oba te lakiery :D