piątek, 19 sierpnia 2011

Kleancolorowy zawrot glowy.

Parę dni temu odwiedziłam moją fryzjerkę, która ma własny salon fryzjersko-kosmetyczny. Kiedy znajoma pastwiła się nad moimi włosami mnie w oczy rzuciły się dotąd mało mi znane lakiery amerykańskiej firmy Kleancolor. Zagadałam, zapytałam i okazało się, że jeśli chcę, to mogę dołączyć się do zamówienia w sklepie Beauty Joint. Skorzystałam z okazji i naprędce wybrałam dla siebie 17 buteleczek - 14 Kleancolorów i 3 lakiery NYX. Jeszcze tego samego dnia zamówienie zostało złożone (w sumie zamówionych było ponad 50 buteleczek, więc nawet z wysokim kosztem wysyłki cena jednej buteleczki wahała się w granicach 7 złotych :D) a dzisiaj dostałam to, co kupiłam. Znowu jestem pod wrażeniem poczty, bo paczka została nadana w USA 12 sierpnia - czasami zakupy z polskich sklepów internetowych idą do mnie dłużej niż te zagraniczne (czy to z USA czy z Korei/Hong Kongu, bo i te azjatyckie paczki mam u siebie najdalej po dwóch tygodniach od wysyłki).

Pierwsze wrażenie? Cuda :) Poukładałam je sobie równo na stoliku kawowym i podziwiałam. Co jeden to ładniejszy. A już te z serii Chunky Holo (zwłaszcza Black i Scarlet) stworzą na paznokciach małe arcydzieła. Czerwone brokaty (Red-Hot i Dorothy) są piękne. Nie wiem, czym malować paznokcie, ale musi to być coś z nowości...

Pod względem zakupowym moje lato było wybitnie udane. Pozostaje mi rozkoszować się słodkim nic nie robieniem póki mogę. Bo już 30 sierpnia spędzę w szkole cały dzień. Trzy poprawki i, na deser, rada. I dwa miesiące minęły, nim się obejrzałam... Ale pocieszające jest to, że już pierwszego świeża wypłata pojawi się na koncie :D

No to teraz przejdźmy do rzeczy.

NYX:

Algae, Mermaid Green, Dorothy


KLEANCOLOR:

Beach Blue, Catch Me, Concrete Grey

Blood, Fashionista, Military Green

Chunky Holo Teal, Holo Chrome, Chunky Holo Purple

Disco Ball, Born To The Purple, Red-Hot

Chunky Holo Black, Chunky Holo Scarlet

I buteleczki w zbliżeniach:

Beach Blue

Blood

Born To The Purple

Catch Me

Chunky Holo Black

Chunku Holo Purple

Chunku Holo Scarlet

Chunky Holo Teal

Concrete Grey

Disco Ball

Fashionista

Holo Chrome

Military Green

Red-Hot

Algae

Dorothy

Mermaid Green

Jutro będą pierwsze wrażenia i opis testów. Póki co napawam się widokiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz