czwartek, 23 lutego 2012

Holland in Poland :)

W końcu! W końcu mam najbardziej wyczekiwaną przeze mnie kolekcję tej wiosny. Przepiękna, fantastyczna, cudowna i w moim typie. Wiedziałam, że Holandia to będzie hit, ale nie spodziewałam się czegoś tak boskiego :D


Kolekcja ta to 5 kremów i 7 shimmerów. Brak tu klasycznych odcieni - jedyny kolor, który mógłby być zakwalifikowany do kategorii 'klasyka' to vampowaty Vampsterdam - ciemny, elegancki fiolet z shimmerem. I ja się z tego cieszę - nie przepadam za takimi ciemnymi kolorami.






Kolory są różne - od energetycznych prawie neonówy przez spokojne brązy, piękne błękit po dziewczęcy róż i bardzo przyjemny nude.

a roll in the hague, did you 'ear about van gogh?,dutch 'ya just love opi?

gouda gouda two shoes, i don't give a rotterdam!, i have a herring problem

kiss me on my tulips, pedal faster suzi!, red lights ahead... where?

thanks a windmillion, vampsterdam, wooden shoe like to know?

Już nie mogę się doczekać, aż je wszystkie wypróbuję :D