piątek, 17 lutego 2012

Spring 2012 - Catrice.

Zima w pełni a w sklepach już pojawiają się wiosenne ubrania, buty, dodatki, kosmetyki... Uwielbiam ten czas - kiedy jeszcze opatulona wielkimi płaszczami ściągam w sklepie równie wielkie rękawiczki i oglądam, podziwiam, kupuję wiosenne rzeczy. Taki to powiew nowego, obietnica rychłego (lub i nie) nadejścia wiosny. Ale mamy już drugą połowę lutego, do wiosny bliżej niż w grudniu ;)

Nowości Catrice kupiłam już w poniedziałek - wczoraj zrobiłam zdjęcia ale brakło mi czasu na wrzucenie tego wszystkiego na bloga. W poniedziałek lakiery jeszcze u mnie nie były wystawione - w szafie dopiero trwało przemeblowanie a wszystkie nowości leżały sobie w kartonowym pudełku na podłodze. Od bardzo miłej pani (jeśli to Pani czyta to pozdrawiam i dziękuję :D) dostałam pozwolenie na pogrzebanie sobie w pudełku z lakierami i wybraniu tego, co mnie interesuje. Bartek stał koło mnie z dość zszokowanym wyrazem twarzy i chyba bez słów starał się przekazać pani konsultantce, że ze mną nie wszystko jest w porządku ;)


Nowości na wiosnę to aż 21 nowych kolorów - 19 z serii podstawowej i 3 z serii Ultimate Nudes. Trzy kolory to wznowienia - London's Weather Forecast i Hip Queens Wear Blue Jeans! według mnie nie różnią się niczym od tych, które minionej jesieni zostały wycofane (chociaż Hip chyba wycofany został rok temu na wiosnę...). Za to Sold Out For Ever to zupełnie nowy kolor - jasny błękit z kroplą seledynowej zieleni - imo, stara wersja jest dużo ładniejsza.








Kupiłam 19 buteleczek - nie wzięłam London's Weather Forecast i Hip Queens Wear Blue Jeans! Chciałam rozłożyć zakupy na raty, ale mój mąż miał gest i kazał mi wziąć wszystko, co mi się spodoba - nie wiem, czy zdawał sobie sprawę z tego, ile tego będzie :)

Swatche na paznokciach będą pojawiać się partiami, możliwe, że pierwszą partię wrzucę jeszcze dzisiaj. A poniżej wzorniki:

070 Same Seine But Different, 080 Sing: Oh, Champs-Elysees, 090 Karl Says Tres Chic

690 Fred Said Red, 700 Birdy Reloaded!, 710 Dulce & Havanna

720 Bruno Brownani, 740 King Of Greens, 770 Put Lavender On Agenda

780 Welcome To Roosywood, 790 The Pinky And The Brain, 800 Heavy Metallilac

810 ACid/DC, 820 Pimp My Shrimp, 830 Salmon & Garfunkel

840 Genius In The Bottle, 850 Aretha's R.E.S.P.I.N.K., 860 Browno Mars