środa, 21 września 2011

Jesienna Cynthia w granacie.

Cynthia to jeden z lakierów z jesiennej kolekcji Zoya Smoke. Kolor jest ciężki to opisania - to coś pomiędzy bardzo ciemną zielenią granatem (zieleń jest widoczna przy pierwszej warstwie, później zostaje już tylko granat).
Mnie się podoba. I sam w sobie i jako baza pod czymś bardzo, bardzo fajnym ;)

Oto i panna Cynthia we własnej osobie:


Osobiście bardziej do gustu przypadły mi Dree, Jana i Petra. Jeśli chodzi o malowanie, to ja jestem wielbicielka lakierów Zoya - uwielbiam je (nie mam ich zbyt wiele, ale te co mam to kocham) za przede wszystkim bardzo wygodny pędzelek i konsystencję, dzięki której można, przy poszczególnych lakierach, uzyskać pożądany efekt już przy jednej warstwie (a zazwyczaj maluję paznokcie rano, przed wyjściem do szkoły i bardzo liczy się wtedy dla mnie CZAS).

Smoke na jesień? Jestem na tak :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz