piątek, 2 września 2011

Szkolne zycie...

Jako dobrze prowadzący się fizyk, mam w szufladzie mojego biurka różne dziwne rzeczy. Jest wśród nich zmywacz do paznokci, z którego dzisiaj zrobiłam użytek.

Pierwszą lekcją w nowym roku szkolnym była fizyka z 1b. Część dzieci była wystraszona - w końcu to nowa szkoła i nowa klasa, a część zachowywała się jak królowie tego świata. W tej drugiej grupie była dziewuszka z pomalowanymi na czerwono paznokciami. Kiedy uczyłam na pół etatu w ogólniaku, było mi wszystko jedno, co na paznokciach mają dziewczyny. Ale kiedy widzę dzieciątko, które ma ledwo metr pięćdziesiąt w kapeluszu z paznokciami w kolorze krwistej czerwieni, to jednak coś mi tu nie pasi. Wakacje skończyły się przedwczoraj, i od wczoraj obowiązują inne normy - dlatego też i zmywacz poszedł w ruch. Dziewczę się na mnie śmiertelnie obraziło i po szkole poszła fama, że Alicja jest wredną starą małpą. Nie ma to jak udany początek roku :D


Żeby było w temacie - parę miesięcy temu otworzono w wiejskim mieście H&M. Jest to jedyny sklep w promieniu, żeby nie przesadzić, 125km. Więc co tam rzucą nowego to schodzi na pniu. We wtorek, po radzie zaszłam do przybytku rozkoszy, i prócz dwóch par spodni kupiłam też i lakiery. Wanna Pepperoni to śliczna, kremowa musztarda. Looks Great On You to pomarańczowy brąz. A zestaw składa się z pięciu lakierów o wyszukanych nazwach Mustard, Petrol, Berry, Purple i Coral. Musztarda jest idealna - szkoda, że nie ma takiego koloru w dużej wersji.



looks great on you, wanna pepperoni

berry, mustard, purple, coral, petrol

berry, mustard, purple, coral, petrol

looks great on you, wanna pepperoni, berry

mustard, purple, coral, petrol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz