niedziela, 16 października 2011

eBayowa whish lista.

Praca to błogosławieństwo dla mojego portfela - nie tylko dlatego, że pierwszego każdego miesiąca wypłata ląduje na moim koncie, ale też dlatego, że kiedy jestem w pracy to nie mogę robić zakupów via eBay. Przez ostatni tydzień wish lista na portalu aukcyjnym potroiła długość a ostatnie grosze, które mam na PayPalu strasznie chcą się wydać.

WISH LISTA:

  • Orly Androgynie
  • Nubar Sparkles Collection (cała)
  • Nubar Pixie Dust
  • Nubar Raspberry Truffle
  • China Glaze Let It Snow Collection (cała)
  • MAC Deep Sea
  • MAC Fatigues
  • MAC Ocean Dip
  • Sephora by OPI Manhattan Minis
  • Sephora by OPI Be-Claus I Said So
  • OPI Miso Happy With This Color
  • Holika Holika Magic Sebum Sponge Sleeping Pack
  • Holika Holika MEDI-MEDI Magnesium Pack
  • Holika Holika Mineral Aura Bijou  w kolorach Peach Glow i Gold Bronze
  • Etude House My Wish Cheeck w kolorach Gorgeous Snow i Celebrity Peach
  • Etude House Baking Powder Crunch Pore Scrub
  • TonyMoly Maxi Power Foot Peeling

Ufff. I to wyżej to jest ta część, którą chciałabym zrealizować w najbliższej przyszłości... A na urodziny dostałam wycieczkę do Paryża, niestety prezent nie uwzględnia kieszonkowego - to muszę zapewnić sobie sama :( Na szczęście mam czas, bo wyjazd dopiero w ferie zimowe, i gdybym tak wszystko to, co wydaję na eBayu odkładała do skarbonki na wyjazd, to uzbierałaby mi się całkiem niezła sumka. Czas poćwiczyć silną wolę...