wtorek, 19 czerwca 2012

Fairy Tale is here!

Wspominałam o tym, że Bartek zafundował mi najnowszą kolekcję lakierów Cult Nails. Jakież było moje zdziwienie gdy dzisiaj listonoszka wręczyła mi pakuneczek z Florydy:


Powiadomienie o wysyłce dostałam w piątek, dlatego byłam zaskoczona, że po 4 dniach lakiery są już u mnie :)

Całość jak zwykle obsypana kuleczkami z waty:


Przejdźmy teraz do krokietów:


Uwielbiam ten sposób pakowania lakierów :D Jest taki charakterystyczny :D

Oto co kryło się w krokietach:

happy ending, charming, evil queen, princess, feeling froggy?

I słoczyki:

charming, princess, feeling froggy?, evil queen, happy ending

charming, princess

feeling froggy?, evil queen, happy ending
Wszystkie są piękne *.* Swatche napaznokciowe prawdopodobnie w weekend, razem z Bikini.