sobota, 16 czerwca 2012

Kosmetyczny OT?

Mam dużo kolorówki. Kocham się w bb kremach (ostatnio mniej, ale nałóg chyba powróci niedługo ze zdwojoną siłą patrząc na moją wuelkę), bardzo lubię wszelkie róże/rozświetlacze/brązery. A czego używam na co dzień? Tego:


Shimmering Petit BB Cream Holika Holika to mój ulubieniec ostatnio. Tusz Maybelline Illigal Length to mój prywatny hicior. Róż Catrice z trend edycji Nymphellia ma śliczny odcień. No i odkurzony przy ostatnich porządkach Crystal Finish Pact Skin79. Recenzję tego pudru/kompaktu strzelę na dniach. Kupiłam go na jesieni, użyłam ze dwa razy i wrzuciłam do koszyka, gdzie niechcący wylądował na dnie a ja o nim zapomniałam. Aż niedawno, przy małej łazienkowej inwentaryzacji wyjęłam go spod góry tubek i puderniczek. I zakochałam sie z pierwszym użyciem. Ale o tym więcej kiedy indziej.

Ile trwa moje poranne pacykowanie? Od wylania micela na wacik aż do zgaszenia światła nad lustrem równe 13 minut ;] A kiedyś sukcesem było zmieścić się w pół godzinie :D