sobota, 28 lipca 2012

China Glaze, On Safari - I Herd That.

Zostały mi do pokazania 4 lakiery - dwa najciekawsze i dwa najbrzydsze. Zacznę od jednego z tych najciekawszych ;)


I Herd That to ciepły, piaskowy, złotawy brokat z holograficznymi drobinkami. Na poniższych zdjęciach położyłam go na Kalahari Kiss ale nie jest to absolutnie potrzebne - lakier jest kryjący już przy dwóch położonych warstwach. Wysycha szorstko, dlatego warstewka czegoś gładkiego i błyszczącego jest dobrym pomysłem ;)

Zmywa się średnio, jak to brokat. Dlatego ja będę ten lakier (i ten drugi z kolekcji też :D) wykorzystywać do accent manicure :D




11 komentarzy:

  1. W butelce mi się nie podoba, ale na paznokciu wygląda ciekawie. Jest taki trochę holograficzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie te holo drobinki sprawiają, że on jest taki ładny :D

      Usuń
  2. Piękny, wygląda jak piasek pustyni (taki kamień)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie :D Chyba zrobię sobie kaboszonowego pierścionka z tym lakierem, będzie prawie jak piasek pustyni :D

      Usuń
  3. wygląda całkiem ciekawie, znaczenie lepiej niż w buteleczce :)
    ten pierwszy z lewej posiadam, jest taki inny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremowy Desert Sun? Ja się w nim zakochałam *.*

      A brokaty z tej kolekcji zyskują na paznokciach, zdecydowanie :)

      Usuń
  4. 4 dni temu tez kliknelam na ebay całą 12 *.* i z każdym twoim swatchem coraz bardziej utwierdzam sie w przekonaniu ze to była decyzja roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ciekawości - ile zapłaciłaś za set z wysyłką? :D

      I ciesze się, że nie jest w drugą stronę - że była to najgorsza decyzja roku ;)

      Usuń
    2. Mi wyszło 230zł z wysyłką. Wybrałam i tak najtańsza aukcję...

      Czytałam wcześniej ze chyba dalas dużo mniej, prawda?? Zdradziła od kogo? Były tańsze aukcję ale sprzedawcy nie mieli żadnych komentarzy i wcześniej trochę sie bałam kupić. A myślę jeszcze nad innymi kolekcjach które wcześniej ominelam bo nie mialam jakiś czas dochodów. :-/

      I bardzo sie cieszę ze w końcu można komentować. Mam cie od dawna w boogrollu i zaglądam or początku :-)))

      Usuń
    3. Ja za wszystko (z wysyłką i gratisowym Seche Vite :D) dałam $40, co przy wtedysiejszym kursie $ dało chyba nieco ponad 130 zeta :D Tak więc okazja jak się paczy ;)

      A kupowałam u imf0rsale - miał dosłownie dwa sety w takie cenie i po negocjacjach zjechał mi znacznie z wysyłki (oczywiście na moją odpowiedzialność, bla bla bla...).

      Usuń