piątek, 6 lipca 2012

Who Is The Boss & Mint Candy Apple - mints comparison.

Małe porównanie sztandarowej miętki Essie (Mint Candy Apple) i innej miętki Essie (Who Is The Boss), która jest, imo, bardziej przyjazna - nie tylko w użyciu ale i w kolorze:



na każdym zdjęciu Who Is The Boss po lewej, Mint Candy Apple po prawej
Kolory te są podobne ale nie takie same. Różnią się między sobą ilością zielonego w zielonym - WITB ma w sobie ciut niebieskiego a MCA tego niebieskiego w sobie nie ma. Jak już pisałam wyżej - WITB jest przyjemniejszy (dla mnie) w użyciu i odbiorze. MCA to dla mnie taki przedsmak neonu - lubię ten kolor ale nie ma tu wielkiej miłości, bo za bardzo mnie razi jak mam go na paznokciach ;) A WITB pięknie wpisuje się w pastelowe tredny sezonu :)

Jeszcze przyszło mi do głowy porównanie Bossa z Absolutely Shore - zrobię to jutro :)