środa, 25 lipca 2012

Nowość: Revlon Colorstay 280 Blue Slate.

Już kilka razy udowodniłam, że nie można mnie samej wysyłać choćby na targ po warzywa. Bo i z targu potrafię przytargać kosmetyk (w tym przypadku lakier :D).


Lakiery Colorstay to nowość na polskim rynku.

Rewolucyjna formuła Colorstay - nowoczesna technologia utwardzania lakieru naturalnym światłem zapewnia niezwykle intensywny połysk i trwałość koloru do 11 dni, w połączeniu z bazą i top coat Colorstay.


Tyle od producenta. Myślę, że tę 11dniową trwałość można włożyć między bajki. Ale błyska się ładnie :) No i kolor - jest mój, mój, mój *.*



Pędzelek szerszy niż w 'normalnych' Revlonach:



Na wzorniku Blue Slate prezentuje się tak:



Pojemność 11,7 ml; cena około 30 złotych. Paleta kolorów jest ogromna, naliczyłam chyba z 20 różnych.  Możliwe, że wrócę jeszcze po jakieś - ale dopiero po wypłacie :D

1 komentarz:

  1. Jest to też zdecydowanie mój kolor- lubię takie brudaski :) muszę się rozejrzeć za tymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń